Oavsett.

Hampus♥ | 2012-12-16 | 12:16:44 Kommentera här! » 1 st

Det blev en tur till Hampus igår ändå, trots vädret, går inte hålla sig borta.
Helst skulle jag vilja vara där varje dag,
helst skulle jag vilja vara kvar på sjukhuset och hålla om honom,
fast helst skulle jag vilja ha kvar honom i magen ♥
 
Vi hade ju faktiskt bara nitton veckor kvar tills vi skulle få ses på
riktigt, och under bättre o trevligare förhållanden.
 
Ljuset vi tände i torsdags lyste fortfarande, men vi lade
dit några nya rosor.
 
 
Vi kommer ALDRIG glömma dig våran älskade Hampus ♥

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Jag lider verkligen med dig vännen !!
kram

Svar: Kram ♥
Desirée

2012-12-16 @ 13:02:22
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!