Dagarna rullar på! :)

mitt liv . com | 2012-01-24 | 23:32:54 Kommentera här! » 5 st

Lördags:

Var med mormor morfar och stora lillebror på bio.
Både morfar o simon slumrade till !! ;P
Sen träffade vi övriga "gänget" (aka mamma abbe olle morbror fredrik)
för lite pizza och massa tjöt MYSIGT!
Resten av kvällen spenderades med att titta på final destination 3 4 5
med Johanna  :)

 

Söndag:

Hade planer på att sova lääänge eftersom jag skulle jobba söndagnatt
och allt MEN det gick ju så klart inte! men tänkte jaja, hinner göra det sen...
Nix! jag är super dålig på att ta powernap, när jag måste vill säga :P
men ligger man o myser är det inga problem att slumra till ;)

Måndag:

Man skulle kunna tro jag sova bort hela dagen och var mer död
än levande men icke! somnade strax innan sju och vaknade halv
elva, KUL !! Båda mina minigrisar låg hos mig så vi låg kvar i sängen
och kollade på film ett tag så det blev liiiite mer sovande efter ett tag som tur är :D
och på kvällen som vanligt ZUMBA! :D varje måndag onsdag vet ni ;)

Tisdag:

Upp med tuppen redan kvart i åtta :O
Jäklarns duktigt gjort tycker jag!! :D
Blev lite uppfräschning av hårfärgen, utväxten såg
grå ut och övriga håret rött ?! när jag ska vara lila/rosa ;)
TUR jag har världens BÄSTA KUSIN då!! :D
sen vaxdax vidare till hem för minigrismys och sen ngr timmar på napoli...

För övrigt!
Snaaaart kommer min man hem! :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
kan väl säga att jag saknar honom liiiiite ;)
Katterna tar ut ALL kelighet på mig och det är fan jobbigt! :P


min bejb ;)


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Halloj !! :)

TACK - det ska bli riktigt kul att bli fru, så nu har jag fullt upp med planering ;)

KRAMAR

2012-02-16 @ 15:46:16
Länk: http://frokenmela.se
Skrivet av: Emma

Då ska mina bästa vän Helena och hennes Mattias gifta sig. :D Sååå kul! Vad trodde du då? :D

2012-02-18 @ 21:24:40
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

hihi... man gifter sig ju bara en gång och då ska det vara "perfekt" !! Du får lura med Danne på semester och komma ;)

KRAMAR

2012-02-19 @ 20:43:35
Länk: http://frokenmela.se
Skrivet av: Emma

Hehe. Neeej. Om vi ska gifta oss så får det bli i Las Vegas. :D Helst med Elvis som präst. Hehehe.

Du va ute ensam om att tro att det va en liten knodd på gång. Hehe.

2012-02-20 @ 17:43:14
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: resume

Real love is really great and important feeling in our lives as for me!

2012-03-03 @ 10:33:03
Länk: http://cvresumewriters.com/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!