Full fräs!

mitt liv . com | 2012-01-04 | 14:08:33 Kommentera här! » 2 st

Det nya året har börjat och det med dunder o brak :D

började på söndagen med att jobba 13-19, hem för lite vila
sen 00-06 men inte var det slut efter det!
måndag 23-06
tisdag 17-22
--> onsdag 16-22
torsdag leeeedig
fredag leeedig
lördag 17-23
söndag 16-22

Gör sista månaden på posten också, lite tråkigt faktiskt, har gillat att
jobbat lite olika... lite variation så att säga :) så i februari är
det napoli som gäller all in!



För övrigt så är jag scchleten och verkligen ûberlängtar efter lite ledigt!! :D
Har bestämt att jag iaf ska iväg o röra på fläsket på ngt vis på torsdag sen ta
bussen (lillebror ska beslag ta blåbäret tillfälligt) ut till mamma & co, och på fredag ska jag bara
vara laaaat ♥ eller ja, emma skulle introdcera mig för gym :S lycka till! ;P
Och på kvällen ska nog jag och gubbmannen ska ta oss en tur till bion iaf :)



Bilder från nyår

        
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Hehehe. Coolt. :) Ja, den va bra. Men det va tydligen andra boken så börja med första. Tror den heter Kråkflickan om jag minns rätt. :)

2012-01-06 @ 11:04:09
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: expository essays

You know I really like these lights - they are so bright and romantic


Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!