Böter...

Hahaha | 2012-08-23 | 13:03:00 Kommentera här! » 0 st

Idag när jag var på bolaget och köpte mig en kasse självförtroende så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter.
Jag bad honom vara schysst o riva lappen, var bara inne 5 min. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite empati, men han lappade ändå. Så jag kallade honom snutjävel.
Då skrev han ut en till!!
Fy fan, har ni svin inget annat att göra?? Då kom det en tredje.. Vad jag sen sa i 10 min går inte att skriva, men jag hade en halv telefonkatalog på rutan!!!
Då tänkte jag: lite kul ska man väl ha på en lördag och gick bort till min egen bil...
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!