Semester, dag 4 !

mitt liv . com | 2012-06-28 | 13:36:37 Kommentera här! » 0 st

Känns som om semestern snart är slut.!!! Vilket den inte riktigt är, men
ändå, den där "snart-på-det-roliga-paniken" har redan satt sig ;)
 
Våfflor med pappa
MUMS!
 
Varje dag men inte ställer alarmklocka för att vakna
tycker jag är sovmorgon, så igår blev det också sovmorgon ;)
Gosade omkrong hemma lite sen blev det en turne till grums
för att träffa lite släkt! :D
Farmor farfar gammelmormor gammelmorfar & pappa! :)
Visa saker fick man höra flera gånger kan jag säga :P
Trevligt var det iaf!
 
Busarna har det gött på balkongen i värmen
Av att döma vad som hänger från olivers haka ser han ut att ha det vääldigt gött!! ;D
 
 
Grums Skärgård
 
Ensam hemma är jag också så får trösta
min ensamhet bäst jag kan ;)
 
Men idag kommer iallafall min miniprins Albin!! :D
cirkus övernattning & mys står på schemat!
 
Snyggaste bilden

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!