Tänk om man hade en "spola tillbaka knapp"

mitt liv . com | 2012-03-24 | 11:28:20 Kommentera här! » 1 st

Vissa dagar är helt OK andra dagar inte så bra "/
Igår var heela dagen bra ända tills sista minuten innan jag
gick och la mig typ då blev allt bara stjärt, och givetvis vaknade jag och det var
fortfarande så kuuuuuul!



Men gäller att försöka vara positiv och glad ändå,
man ska inte slösa energi på dåliga saker!
Bättre spara till roliga saker och njuta av livet istället :)
Och, "det finns de som har det värre" klart som tusan det gör det,
men det kan man väl inte leva på heller? eller?

ciao!

Nu vila ♥


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Ibland måste man tillåta sig att må dåligt. Då vet man ju att det bara kan bli bättre. Eller nått. :)

2012-03-24 @ 12:13:10
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!