Utomlands?

mitt liv . com | 2012-03-23 | 17:44:00 Kommentera här! » 1 st

Eftersom allt inte blev som tänkt och livet blev annorlunda än planerat
så kommer det bli utomlands till hösten!
Jag sa till danne att jag åker med eller utan honom ;P
jag bara måste komma iväg...fast han kommer ju till 99.9999% följa med så klart ;)


uuuuuh så gött!

Vet dock inte vart vi vill åka ?
hmm vart är bästa stället ?

Vi hade verkligen så gött sist vi var iväg, visst vi var typ enda turisterna
på den lilla lilla ön i den lilla lilla byn (kändes det som)
men vi hade det gött bra trevligt varmt härligt allt man kan tänka sig! ♥
 
17 sept 10
dock lite bitter jag missade delfinerna som tydligen skuttade omkring
bakom mig för att jag köpte glass eller ngt sånt :P
 16 sept 10
hyra vespa, bränna lår o rumpa igen! gött gött gött! ;)

lääääängtar ♥


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

VAd är det som händer egentligen vännen ?

Vi måste absolut ta en glassdejt - SNART !!

Skicka ett sms när du har lite tid över så ses vi !!

Kramar

2012-03-25 @ 10:16:43
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!