Den västra kusten!

mitt liv . com | 2012-05-15 | 22:52:55 Kommentera här! » 0 st

I helgen var det lite ledigt och den helgen spenderades nere på kusten,
Daniels familj har ett hus utanför stenungsund så det är ju lite fint kan jag säga :)

För övrigt så hade vi med katterna, och det är
något som ALDRIG kommer att ske igen kan jag lova!!!

Inte bara för att det är jobbigt för oss när de piper och mjauar,
utan för mest för oliver, han blir så galet åksjuk den
stackars lilla gossen :( slemig dreglig kiss o bajs, rååååmysigt...
och stackars molly som var tvungen att tillbringa tiden i samma bur som honom,
samt han dreglade ju av sig på henne emellanåt
när inte jag han dit och torka hakan på honom :P

Så! till sommaren om det ska bli någon längre resa så
kommer katterna få stanna hemma!
Om någon kommer och bor här eller dom kan bo hos någon,
betalar bara dom slipper följa med! :P

 

Min lilla prinsessa fann sig till rätta direkt! :P
Medans mannen tillbringade 98% av helgen på ovanvåningen
där ingen var :P stod i trappen och kikade på oss bara :)



 

När vi väl hade kommit hem igen sov oliver i två dagar :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!