36 dagar till C-day ! ;)

mitt liv . com | 2012-11-18 | 10:36:34 Kommentera här! » 0 st

Jäklar vad dagarna rullar på! Snart äre ju JUL :D
 
Senaste nytt...
Har rotat fram gamla super nintendo och nördar mig med
Johanna, vi blir inte galan när det inte går som vi vill heller, helt cool lugna...eller?! :P
 
Lillebror Albin är smart nog att stoppa fingrarna i degmaskinen,
som tur var var jag inte med men det finns ju mobiltelefoner nuförtiden
så info kommer snabbt. Gick bra med honom, lite tillplattad o lite svullen enligt
mina källor aka mamma. Men han överlever, inget brutet. Han är ju klantigheten själv
så han är van :P
 
Nästa vecka är det inget speciellt som händer tror jag men
v48 där emot då jäklar händer det mycket grejer igen :)
Tre roliga saker som jag bara kommer på nu iaf ! :D
Den som väntar på något gott.... mohaha! ;)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!