Dålig med uppdateringar här

mitt liv . com | 2013-12-31 | 16:40:42 Kommentera här! » 0 st

En vecka sen något skrevs här, men allt är bra!
Vi håller fortfarande på att komma in i nya rutiner och smälta att vi överhuvudtaget är hemma !!! :D

Dagarna har varit upp o ner, vissa dagar går allt jättebra, men sen smäller det till och Miranda har jätteont i magen "/
Vi vet att alla barn så klart kan ha ont i magen men med vår historia så blir vi nojiga och oroliga... För man tänker ju ändå tänk om något inte är bra i magen, operationen inte gick bra eller det har gått uppmdär de sydda ihop tarmen..! Man ska inte tänka så men det blir ju så vare sig man vill eller inte.


Ibland kommer jag tänka på när Miranda blev dålig, paniken att ingen visste vad det var som var fel på henne, flygas akut till Göteborg, akutopereras, rädd för om hon ska klara sig eller inte...

Och så tittar man på henne idag, denna stora lilla människan, vilken kickass hon är som klarat så mycket i sitt korta lilla liv :)
Tårögd och stolt till tusen blir jag när jag tittar på henne <3
Min lilla ögonsten, älskade lilla Miranda <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!