Lyckorus!

mitt liv . com | 2013-12-18 | 12:14:02 Kommentera här! » 0 st

Idag fick/får vi 7 timmar permission!
Vad gjorde vi? Gick tillbaka till Ronald Mcdonald Huset och tupplurade :D 
...eller iallafall två stycken ;D

Två av världens finaste personer ligger brevid mig, och båda är mina! <3



Idag försvann även sonden för hon äter så mycket och bea :P
Så här är det; igår kväll skulle hon få höjt till 25ml och vi skulle börja amma igen, hon råkade få i sig 40ml. Imorse fick vi höja till 30ml och då råkade hon få i sig 56ml (på fyra minuter :P )
Så vi fick höja till 50ml just nu, och 75ml redan ikväll :D
Allt känns lite för bra för att vara sant, men just nu är jag jäklig lycklig <3 <3 <3 :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!