Underbart!

mitt liv . com | 2013-12-22 | 09:27:17 Kommentera här! » 0 st

Helt obeskrivligt underbart att sova och vakna upp hemma! :D
Inte behöva passa tider till sjukhuset varje kväll :)

Hur har det gått då kanske undrar ni?
Det har gått gôr bra!
Första natten var dock en riktig skitnatt, bokstavligt talat :P 
Lilla fröken Miranda bajsade hela tiden! Vet inte om det är för hon är så nöjd över att kunna bajsa vanligt eller om hon bara hade en bajsdag helt enkelt :P

Igår hade hon det tyvärr lite jobbigt i magen, men det är faktiskt inte så konstigt, var bara 9 dagar sen hon operarades, vi borde inte ens vara hemma än egentligen ju :)
Man får trösta henne och klappa henne i rumpan så går det över till slut, var mycket värre de två-tre första dagarna efter operationen, då gick det inte trösta alls "/

Natten tills idag gick ännu bättre!
Hon har sovit som en stock hela natten, och jag har legat vaken och väntat på henne :P 
Än så länge måste vi har lite koll på tider, men snart så slipper vi nog det! Och hon kan sova hur mycket hon vill!

Första natten tyckte jag det var häftigt att Oliver (katten) vågade sova i samma säng, inatt var han ännu tuffare och sov vid henne hela natten!
Med vid henne menar jag under rumphöjd, absolut inte närmare än så, så var inte förskräckta :)
När vi gick upp och bytte blöja så följde han med och sen följde han med och la sig vid hennes fötter igen <3
Hur gulligt som helst tycker jag!!! <3



Trevlig fjärde advent på er
Och tack för att ni finns <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!