Dag 4

Thailand | 2013-02-04 | 16:04:00 Kommentera här! » 0 st

Dagarna flyter på ganska bra här nere ändå, om man ens har koll på vilken dag eller tid på dygnet det är, för så lätt är det inte med det heller kan jag lova :D
Vi har det väldigt bra iaf vilket är huvudsaken :)

Det är ca 35-40grader i skuggan varje dag, har varit något litet moln ibland vilket också har varit gött faktiskt :P inte bara steka! ;) Färg kommer sakta med säkert, Daniel kolla o jämför heela tiden färgtoner och skillnader :P
Dagarna ser oftast ut som så att vi tar det lugnt, hänger vid poolen/havet på dagen och sedan när det blir så kallat "svalare" på eftermiddagen så orkar man hitta på något :) Vi har det väldigt bra här <3
Vi känner oss ganska bortskämda som har Anna & Morgan här, dels så hittar de, kan o förstår saker och sen så har de bil! Bil känns liiiiiite säkrare här än tuktuk eller moped. Finns inga direkta trafikregler, finns det så följs det inte iallafall.

Här är klockan 22 strax, får se om det går att lägga sig lite i tid idag.
Lite ombytta roller här i Thailand också, hemma får jag stora utslag av ex myggbett, här får Danne det. Hemma är Daniel tröttast, här är det jag :P sä jäkla slö är jag, men å andra sida är jag här för att slappa :)
Bilder är krånglar som tusan att ladda upp på bloggen så det blir som det blir, men facebook och instagram ( desssan ) går bra, så bilder dyker oftast o lättast upp där.
KRAM!
Ha det bra hemma i slasket! :)

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!