Då var Sälen gjord!

mitt liv . com | 2013-01-27 | 17:15:02 Kommentera här! » 0 st

I torsdag började resan, fullpackad med folk o grejor men det gick
ändå och för ovanlighetensskull så kom vi iväg i tid! :P
 
 
 
Både torsdag och fredag var det uuunderbart väder ute.
 
 
 Stugorna vi bodde i, var två stugor som satt ihop och så kunde
men gå emellan stugorna på bottenvåningen :)
Sjutton pers blev vi totalt, enda som saknades var ena kusinen med familj.
Massa folk och massa trevligt var det iallafall! Samma sak nästa år! :D
 
 
På fredagen fyllde pappa och faster 50år så det var 100års
kalas med fyra-rätters. A l l t  var jättegott!!
Bara chokladmoussen jag hann ta kort på dock :P
 
Jag och min far :)
Var bara tvungen att ta kort på denna skylten vi såg på promenaden i lördags!! :P
 
Idag, söndag, när vi skulle åka hem så var vädret inget
vidare så vi åkte hem när allt var rent och i ordning i stugan :)
Skönt att hinna tvätta, packa och fixa inför nästa äventyr.
 
 
Hoppas ni har en trevlig söndag och att helgen har varit bra!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!