Maj slut, nu äre sommar!

mitt liv . com | 2013-06-02 | 23:05:05 Kommentera här! » 1 st

 
 
 
Ännu en vecka har gått :)
Tycker veckorna, iallafall nu i maj, har gått väääldigt fort!
För min del för tiden gärna köra på, har mycket att se fram emot.
 
Semester,
Daniel ska börja plugga,
och det bästa av allt att vi
förhoppningsvis kommer få mysa med vår prinsessa i höst ♥
(antagligen prinsessa ;) )
 
Vi vågar inte hoppas för mycket än, men så klart
önskar man och hoppas lite på ett hörn (eller väldigt mycket kanske !?)
 
 
Började känna rörelser för ett tag sedan, tyvärr känns det inte utåt
än så Daniel kan känna men är bara tidsfråga :)
Det jobbiga med att känna rörelserna är att jag förknippar det med
missfallet med Hampus, för det var ju det jag trodde det var när allt
började, bara massa rörelser... Så det är jobbigt tycker jag, men
den logiska delen av hjärna vet att det är bra att känna rörelser,
att det är något positivt, sååå det är typ lite krig i mitt huvud med alla känslor.
 
På tisdag är det ny kontoll igen, förhoppningsvis ser
det fortfarande lika bra ut igen som det gjort tidigare,
och så får vi se lilltjejen igen :)
 
Nu blir det sängdags! :)
Hoppas ni haft en varm & solig helg allihopa!
Bjuder till sist på en bild på dagens Oliver ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Sanna Andersson

vi hålla alla tummarna så hårt vi kan för att vi ska få träffa den underbara person som skapar sig i magen =)

2013-06-06 @ 10:30:40
Länk: http://moonzanna.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!