Onsdag sjunde mars

mitt liv . com | 2013-03-07 | 15:07:45 Kommentera här! » 2 st

 Dagar och veckor rullar på väldigt fort oavsett om man vill eller inte.
 
Men jag kan säga att jag längtar tillbaka till Thailand, det fina och det lugna :) 
Fast Daniel har ju å andra sidan bestämt vi ska tillbaka nästa år,
till Thailand exakt samma ställe exakt samma rum till och med :P
Hoppas att jag vinner maaaaassa pengar någon gång o kan ta med
hela familjen o slåkten, det vore något det! :)
 
Idag var det kuratordags, samtidigt som det är jobbigt att röra omkring alla känslor
så är det väldigt skönt att reda ut o få ut lite röra ur kroppen...
Får se hur mycket och länge jag kommer fortsätta gå dit, 
tar det från gång till gång.
 
Snart är det jobbdags, inte det minsta taggad,
skulle vilja vara hemma, sova o vila... 
 
Hörs senare! 
 

Kommentarer
Skrivet av: Helene

Ta en dag i taget Dess! Du är så otroligt stark <3

Ses på jobbet sen :) Ska göra långnatt så jag börjar 18.45!

2013-03-07 @ 15:45:38
Länk: http://helenenilsson.blogg.se
Skrivet av: Sanna Andersson

du är så stark gumman, jag är så imponerad av dig !
Skönt att kunna prata med någon och då vädra allt man känner.
massa kramar !

2013-04-22 @ 22:16:57
Länk: http://moonzanna.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!