Bättre dag idag!

Miranda | 2013-10-16 | 17:33:28 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit bättre dag!
Jag kände mig mycket piggare idag efter förkylning och feber, inte helt hundra men ändå så att jag kände ok för att gå till Miranda (jo jag ringde och dubbelkollade med sköterskorna först så klart också). Daniel å andra sidan kände sig sämre,
men ni vet, gubbar... :P

Underbaraste var när jag kom in till henne, klappade på hennes huvud, pillade med hennes lilla fjun till håret och pratade med henne så fick stooort leende tillbaka :D ❤ 
Sen är det oklart om hon kan le för hon ler eller om det bara är gaser i magen men jag smälte som en isglass iallafall!! ❤❤❤

Har suttit hos henne sen nio imorse och sitter nog några timmar till, sliten efter sjukan men än ger jag inte upp :D


Så här trött blir man av att sova på mamma :) sen bjuder hon på snyggaste sovstilen också ;D
Hon är lite röd här o var för hon är känslig mot tejp och klister, har man sond och massa annat så är det svårt att låta bli att tejpa. Hoppas bara det är just nu så hon slipper det när hon blir större :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!