Förkyld och feber

Miranda | 2013-10-14 | 20:55:00 Kommentera här! » 0 st

Som om det inte vore nog redan så lägger vi till förklyning hos oss båda samt feber hos mig... 
Livet gillar verkligen oss...!!
 
Detta gör i sin tur att vi inte får träffa Miranda :(
Har inte varit hos henne sen söndags förmiddag...
Visst, hon har varit helt utslagen av all morfin och allt vad de nu ger henne, men jag vet hon har haft ont så då vill jag vara hos henne och jag tror, trots hon sover, att hon känner av att vi är närvarande.
Daniel tror han kommer kunna gå till henne imorgon, hoppas verkligen det! Är sjukt jobbigt att inte någon av oss ens kan vara nära henne. Hoppas på imorgon!!
 
Vi ringer till avdelningen hon ligger på lite då o då, för att kolla läget och bara för att få det bekräftat att allt är lugnt.
Vi har gjort upp med dem att vi vill att de ska ringa om det är något eller händer något, vill inte komma till henne på morgon och få massa "nyheter". Så, långt skrivet men, när de inte ringer så vet vi att allt är bra. 
 
Inatt hade hon fått någon reaktion på en antibiotika, hon hade blivit helt röd hela hon "/
Konstigaste med det är att hon reagerade på den nu när hon haft den cirka tio dagar, jag tycker konstigt men läkaren var inte orolig och trodde iallafall inte det hade något med allergi att göra.
De bytte antibiotika och gav kortison ocvh till slut började hon ändra tillbaka till sin rätta färg.
 
Nu kör vi countdown till nästa operation!
 
 
Älskade lilla Miranda ❤️

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!