Matprovning!

Miranda | 2013-10-08 | 23:19:40 Kommentera här! » 0 st


Som gick sisådär :(
3ml hade det bestämts att hon skulle få, var 3e timme.
Men det blev bara en måltid... Hon började må illa, kräkas och få ont i magen :( stackars älskade unge säger jag bara!
Jag tyckte det var jobbigt att se henne när hon fick tarmvred, hur ont hon hade, grät o vred sig, försöka vrida sig ur sin egen kropp typ, men så som hon hade det idag går inte att jämföra med det.
Man försöker trösta henne, pussa henne, prata med henne, ge henne nappen, klappa henne i rumpan, ALLT, men ingenting funkar... Frustrerande! 
Skulle inte tveka ett ögonblick om jag kunde byta med henne! <3


Hon är hungrig, hon vill sååå gärna ha mat. 
En sväng la hon sig till och med o slickade på min tröja, hon vet vart maten finns! :) <3





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!