Påskbildbomb!

mitt liv . com | 2014-04-20 | 20:32:42 Kommentera här! » 0 st

Tiden går ju som vanligt alldeles för fort när man är ledig och har massa passa-på och-hinna-med-saker att göra.
Så det blir en bildsammanfattning :)


Lördag, badtunna, mat, godis och äggtoddy.



Sittpremiär! :D




Söndag


Premiär för sittdelen i kärran!


Bebisdejt i solen! <3
(istället för bild på fina mammorna visar jag, egot, upp bild på mig)

Som slutade med en väääldigt röd Desirée :O
(You should see my face!!)
skyller på att jag tar igen förra sommarens sol..!
Kroppen suuuger åt sig! :D


Fröken Miranda, flörtar med lillebrorsan och håller hand med storebrorsan..? Ingen bra start på kärlekslivet ;)


Det räcker så för stunden va?
Ciao!
Hoppas ni alla blivit riktig goa och runda under påsk nu ;*





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!