Flashback vecka...

Miranda | 2014-02-16 | 16:09:49 Kommentera här! » 0 st

Mirandas kropp och mage är inte helt "rätt inställd" på att man ska sova hela nätterna för alltid mellan 3-6 på morgonen vaknar lite halvt och bökar fram till ca åtta. Hon vaknar och vill bajsa fast ändå inte ...typ :P

I onsdags hade natten varit ok-bra så vi bestämde oss för att åka till mitt gamla jobb för att vara lite sociala och tigga mat så klart ;) 
Miranda fick ont i magen, och inte bara vanlig "en-fis-på-sne"-magont utan riktigt jäkla ont :( 
Kändes som efter operationerna, ville bara gråta :'( ... Fick ringa på Daniel som fick komma och skjutsa hem oss. Hon somnade till slut av utmattning :(
Torsdag och fredag bestod av massa småbajsande, också precis som efter tarmoperatioenerna. 
Gaaaah !!! :(
Inte nog med att man då och då tittar tillbaka på alla bilder och får tillbaka alla minnen, bra som dåliga så klart, men att få uppleva det igen är inte så himla jippo...

Blir ju så nojig, svårt att vet om det är vanligt magont, pga något jag ätit, något som är fel i magen, eller järndropparnas fel...

Men vi kan vår dotter bäst, och vi gör allt för vår lilla älskling <3


Nu ska jag pussa på min hamsterbebis och njuta av att hon är MIN :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!