PooMachine

mitt liv . com | 2014-01-08 | 12:29:10 Kommentera här! » 0 st

Jag vet att alla barn är olika men jag blir skitnojig när det inte händer något i Mirandas blöja. Kissar som en kamel gör hon så det är inga problem, men när hon inte bajsar på 16 timmar så blir jag lite orolig... Men har då även hört om barn som bajsat ca var 10-14 dag utan några konstigheter :O

Som sagt, alla barn är olika.
Frågan är bara när man ska bli orolig?

Blev "lite" orolig denna gång då vi märkte hon hade ont i magen, sparkarde sprattlade o har panik, verkade somna men vaknade plötsligt gråtandes o hade ont och att hon verkligen ville och försökte men inget hände "/

Känner mig helt knäpp för när hon väl bajsar eller pruttar så börjar jag skrattar, varje gång! Nästan lite pinsamt ;)
I love my little poomachine ^^


Lappen är från hennes säng i Göteborg så ni inte tror att jag är senil och glömt min familj redan ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!