Min möhippa! :D

mitt liv . com | 2014-07-20 | 23:14:37 Kommentera här! » 0 st

Morgonen började som vanligt med massa bök, bus, frukost, bus och sen powernaptime. Då tänkte jag 'åh så skönt, kan jag också vila en stund till". Mamma hade lurat mig att vi skulle ta en dag på sjön allihopa, så kunde behöva vila. Mammor ska ju passa på att vila när barnen sover ;)

Daniel skötte förmiddagsluren, men kom efter en stund ut från sovrummet och sa att han var tvungen ner till bilen för han glömt något. Jaha tänkte jag, gört men varför så bråttom just nu?

Daniel gick ner i hallen och det blev ett jäkla massa krångel och läten i hallen/dörren. Va fan tänkte jag sluta krångla så förbaskat, du väcker snart Miranda!..

Går till trappen för att säga till honom, men där möts jag av Veronica, Lina, Albin och mamma.
Bland de första komentarerna var tydligen "är det en sån dag idag" och "åh va cp ni är då". 
Så himla trevlig är jag ;P


Jag fick en lista med saker jag skulle packa.
Första gången jag skulle vara utan älskade Miranda, givetvis var det jobbigt.
Väl packat och klart, och massa pussar på Miranda, så var vi på g! 
Första stoppet var lunch hemma hos Veronica ...med lite sallad ;)
Pastasallad, melon, jordgubbar, bröd och bubbel :D

Sedan blev det promenad till okänd destination som visade sig vara Sundstabadets nya relaxavd!
Pretty awesome! <3

Vi badade jacuzzi, kändes ûberlyxigt! Vi busade i rutschkanorna och fick vara med om en "badmästarritual" (kallar det så ;) )
Allt detta tog sin tid men sen var det dusch och hem till Vera igen för lite mellanlandning :)
Tjejerna hade planerat in tid för att träffa Miranda ifall hon inte skulle ha ätit mat och skulle behöva lite puppe :)
Men min duktiga tjej skötte sig exemplariskt hela dagen!! 
Stolt över både henne och mig :)
Eftersom hon inte behövde någon puppeträff så blev det inte att vi träffades något på hela dagen för det hade bara blivit jobbigt för oss båda och väldigt onödigt...

Daniel och mamma uppdaterade mig lite då och då via snapchat hur läget var så jag kunde hålla mig lugn :)

Efter lite tjejsnack och fixa till sig så drog dagen vidare ner på stan till Via Appia.



Första gången för mig där och jag var mycket nöjd när jag gick där ifrån :)
Kände lite sisådär inför att grilla köttet själv (sämst på allt som har med mat att göra) men det var ju nästan lite kul och spännande :D
Goda drinkar och en fantastiskt god efterrätt!!

Efter det var det dags igen.
Nästa stopp Skruvstad Parken :D

I bilen dunkade vi "Eloise" med Arvingarna, eftersom det var dom som skulle spela i parken på kvällen.
Först tänkte jag bara att det var uppvärmning inför kvällen, men tjejerna var väldigt noga med att jag skulle lära mig texten... Hmm! Tänkte jag!
Inte tusan är de så elaka att jag måste sjunga inför folk?! Nesh... Sjunga är inte min grej, sjunger bara för Miranda :)

Bästa selfie ever?!
:) <3

Kvällen rullade på och rullade på, så detta med att jag skulle sjunga är ju nog spratt de lurat i mig bara för att vara jävliga tänkte jag... Hade ju varit väldigt snäll hela dagen hittills så de måste väl skrämmas lite iallafall.

Kramkalas med Casper, skitnöjdast ;)
Om jag bara visste vad som senare skulle ske... Tyckte en kram var häftigt :P

Till slut kom den punkten där det hälsas grattishälsningar osv, och jo jajjemänsan där fick jag mig en möhippehälsning och inte nog med det så skulle jag upp på scenen och sjunga, inför massa publik, med självaste Arvingarna!!
Jag tror själen lämnade kroppen en sväng där haha!! :D fy faaaaan ;D
Superpinsamt! 
Gjorde ju inte saken mindre pinsam att det är mina hemtrakter och man kände varannan människa :P men jag bestämde mig att fuck it, jag gôrt!!
Hela dansgolvet tittade redan på mig så det var svårt att banga ur. Valet; stå stel som en pinne och så ut som en mupp eller se ut som en glad och kycklig mupp :D 
Jag valde det sista!
De flesta har nog sett video på facebook :D

Sjukt impad av mig själv att jag gjorde det!!
Efteråt blev det lite kort och så fick jag en tshirt och en skiva :D

Memory for life !

En fantastisk dag, oförglömlig kväll <3

TACK alla inblandade för ni gjorde denna dagen helt fabulous! <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!