Suck...

Miranda | 2014-11-29 | 08:56:05 Kommentera här! » 0 st

Återigen en dålig natt :(

Hon somnade bra vid åtta igår, utan protester eller konstigheter. Efter en timme vaknade hon första gången och grät, sen två gånger till fram till klockan två när hon inte ville somna om ;(
Tror mig jag försöker att hon ska somna om, men efter ett tag ger man upp... Så vi la oss och tittade på film.
Hur drygt det än än så är det mysigt när hpn vill ligga på armen och titta på film <3 :D
Fem somnade hon om som tur var och vaknade runt halv nio tiden...

Så här har det varit iallafall en i vecka.
Under veckan bajsade hon till och med i sömnen, något hon inte gjort sen första månaden vi kom hem från sjukhuset. Då var det bara upp och och fixa det för att sen några timmar senare göra megatidig morgon också...

Hon har en tand på g men är osäker om det verkligen är den som är boven...
Tur ändå att jag "bara" är mammaledig så jag också kan vila på dagen efter dessa kanonnätter :)


Eftersom hon (antagligen) inte gör det med flit så är hon världens bästa unge ändå! <3

Nu kör vi på överplanerad lördag :P

Ha en fin adventshelg allihopa <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!