Fritid? Hobby? Intressen?

mitt liv . com | 2015-02-24 | 10:31:12 Kommentera här! » 0 st

Igår fick Miranda vara hemma från dagmamman för jag tyckte att hon hostade
lite för mycket för att det skulle kännas ok att lämna henne och ev
smitta alla de andra barnen.
Idag var hon piggare, liiiite hostig än men skillnad från igår så kändes
bra ändå att hon kom iväg så hon inte kommer av sig att vara hos dagmamman :)
 
Efter att jag lämnat henne idag så insåg jag att jag har inget liv !! :D typ..
Mitt liv kretsar runt Miranda medan intressen, hobby, jobb är borta!
Liiiiiite jobb har jag ju att vänta men det är ju inte så många dagar, än,
hoppas hoppas det blir mer tider framöver :)
 
Så jag tror jag ska ta tag i att börja träna igen!
What ?! tänker ni! men jooora ;)
 
Efter att inte rört på mig på över tre år nu så känns det som om
att det är dags :P
Frågan är vart det är bäst nuförtiden?
 
Lutar mycket åt KMTI, men vi får se vart jag hamnar.
Ska bli härligt att komma igång känner jag iallafall :D
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!