Går ..bra?

mitt liv . com | 2015-02-19 | 19:43:00 Kommentera här! » 0 st

Uppföljning på bvc idag,
och jag tycker det gav livet lite mera ångest istället för att man blev glad :(
 
Miranda har inte rört vikten alls de senaste tre veckorna, utan ligger kvar på 9,7kg. Tråkigt när hon väl hade passerat 10kg gränsen en sväng ju :(
Så iochmed det så måste vi få bort amningen helt så hon börjar äta mat, dricka välling och går upp i vikt.
 
Så nästa helg inleds operation "Sluta Amma". Kommer bli så helvetets jävla tufft. Inte just för sluta amma utan att enda sättet (antagligen) detta kommer lyckas är om jag håller mig borta. Om jag och Miranda inte ses ;( 
Hon och Daniel ska spendera tiden...
 
Det är inget rätt eller vanligt med den bilden! Kommer bli kaos!
Jag planerar livet efter Miranda, jag tycker inte alls om att vara ifrån henne minsta lilla. Jag är van att ta alla fighter, vare sig det gäller mat, kläder, nattning, vila, blöjbyte. 
Nej, det känns inte alls bra! 
Deprimerad deluxe :'(
 


 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!