Dåligt Siba

mitt liv . com | 2015-01-06 | 21:29:49 Kommentera här! » 0 st

Man ska inte dra all över en kam men man blir ju irriterad.

Skulle snabbt in på Siba och fixa nytt skal/fodral till våra lilla mini Ipad eftersom Miranda har lagt beslag på den så känns det läge för bättre skydd åt den lilla stackarn.

Står med en ettåring och väntar, väntar, väntar och väntar på hjälp. Någon nisse sprang fram och tillbaka, verkade knappt själv veta vad han gjorde. En till nisse kommer närmare, JAG säger hej (inte han som jobbar i affären och borde vilja välkomna kunder, nope JAG), han säger hej tillbaka och verkar försöka knata vidare. "Ursäkta skulle du kunna hjälpa mig?" Visst (men med en känsla av att man störde honom i något otroooligt viktigt)
-"Jag letar efter bla bla och vill ha det si så här."
-"Nej det har vi inte."

Han visade sånt jag inte ville ha fast jag visat vilken typ/modell jag ville ha och att den han visade bara lossnar om jag använder den. Då sa han att den jag hade nog inte var bra.
Eeh okej? Tack att du påpekar att jag har dåliga saker som inte håller som jag köpt i ER BUTIK (vilket jag naturligtvis inte sa för jag kände att mucka fight med någon som inte fattar något är lönlöst)

Riktigt dålig kundservice, och det var tyvärr inte första eller andra gången... Inte konstigt men hellre åker en bit för att få trevlig hjälp.
(Givetvis finns det folk som borde få guldstjärna för sitt bemötande och andra som borde krypa tillbaka där de kom ifrån)

Min blogg, min åsikt!
 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!