Soooova

mitt liv . com | 2015-01-20 | 04:50:55 Kommentera här! » 0 st

Spenderar för ovanlighetensskull natten med att titta på Mirandas favoritfilm, Frozen. Tur (?) att hon inte tröttnar på den :P
Efter 1 1/2 timme ger man liksom upp med att försöka få henne att somna om, så tur att filmen funkar att lura kvar henne i sängen iallafall.
(För er som undrar, NEJ, vi går aldrig upp och leker när hon vaknar såna här tider. Vi stannar alltid i sovrummet. Ligga kvar i sängen och titta på film tycker jag är en helt annan femma..)

Extremt troligtvis beror Mirandas fantastiska dåliga nätter på hennes dåliga matintag. Vem sover bra på tom mage liksom? Inte jag, så troligvis inte barn heller...

Med dålig sömn genom alla graviditeter, och speciellt sen Miranda kom till världen, snart ett och ett halvt år sen, så börjar sömnbristen ta ut sin rätt! 
Jisses bananas! xD

Tänk om man kunde få i henne något mättande innan natten, tänkte om man iallafall kunde få tre-fyra timmar sammanhängande sömn?
Det vore det! :D
Den dagen, den lyckan.
Nu har vi varit vakna i iallafall dryga två timmar, räcker gott och väl för min del..!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!