Tisdag

Miranda | 2015-01-27 | 22:03:11 Kommentera här! » 0 st

I lördags kom feber, hosta, snor och hes hals på besök. Igår (måndag) ringde vi rådgivning, idag (tisdag) vårdcentralen. För att även ta en tur vidare till barnakuten... :(
Vid fyra kom vi dit, klockan sex fick vi komma in på ett rum och halv åtta åkte vi hem.
Fick en "stark" alvedon när vi kom dit och den funkade bra, för jösses vad skönt hon sov i mitt knä sen <3
Underbart att hon kunde slappna av och vila sig en liten stund, behövdes!

Kikade i öronen som inte visade något tecken på öroninflammation.
Tog även blodprov som inte visade något bus i kroppen. Bara att vänta ut.
H O P P A S det vänder och försvinner fort nu...
Hennes infektionsvärde (crp) låg på 50, vilket var ok, för de ansåg att det var på väg neråt. Värre hade varit om vi kommit in på söndag och det visat 50, då hade man varit mer orolig.

Crp /infektionsvärde var ren vardag för 1,5år sen. Som mest (vad jag kommer ihåg) tror jag Miranda var uppe i 180, det skulle väl helst då vara under 4-5 om jag inte minns fel! :|

Men nu är det nu, och nu ska vi kicka denna sjukans ass! :)
Vill ha tillbaka med piggelin! <3






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!