Soliga lördag

mitt liv . com | 2015-06-20 | 21:25:11 Kommentera här! » 0 st

Idag tog vi slapparmorgon hemma, sen tog hela familjen en vilostund på dagen eftersom en viss tjej lekte elvisp hela natten :D

Vädret som inte skulle bli bra blev kanonfint! Så vi tog en tur till Mariebergsskogen för att leka och titta på djuren :)


Liiite trött blir jag på att vissa föräldrar som inte kan ha lite koll på sina barn!! 
Man borde som förälder kanske säga till sitt barn att inte trycka sig före i trappa när en lite kryper i den eller att inte hoppa på en "hängbro" när en liten också vill prova... Ja, jag vet att man kanske inte kan ha koll hela tiden men lite normalt vett känns kanske rimligt att lära barnen..?

Övrigt så hade vi en kanondag, 
jag och min lilla familj <3




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!