Hejdå helgen

mitt liv . com | 2015-03-29 | 21:04:45 Kommentera här! » 0 st

Den här helgen försvann ännu snabbare än vad helger brukar göra, kul! :P

Skönt med vardag igen så det blir lite ordning på rutinerna känner jag :)
Skönt för Miranda att få komma till dagmamman igen och göra av med all energi, för jösses vilket yrväder hon har varit :D


Till veckan är det tre inplanerade jobbdagar vilket ska bli riktigt härligt!
Jag gillar mitt jobb! 
Känns som om jag har hittat rätt :)


Enligt mig är kl21 nu,
är det ok att sova nu? ;)
Trött trött trött!
Älskar att bara få ligga i sängen och allt är tyst och stilla :D

Innan Miranda kom var det omöjligt, då skulle det vara ljud hela tiden, bästa var när man somnade med tvn på :)
Så tack för mig idag nu kryper jag in i mörkret och ska sova som stock :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!