bra start på dagen

mitt liv . com | 2009-11-12 | 11:41:31 Kommentera här! » 2 st

nej!
vaknar runt halv sex o ser att jag fortfarande är ensam i sängen, går upp
o ser han sitter och spelar tvspel fortfarande!!!! hur har pojkar ork att sitta o spela så länge ?!
jaja .. hade ställt klockan på strax innan nio, för att ligga kvar o snosa och mysa lite, men
nej, daniel vrider lite på sig och drar igång vääärldens traktor snark! då går det inte sova,
trots att jag börjat sova med öronproppar ! :O
går ut lägger mig på soffan försöka snosa lite där men återigen, nej.
Hunden Balder som bor under är troligtvis ensam hemma ... har ylat de senaste två-tre timmarna..
Hur han orkar förstår jag inte, han är gammal ;)

Så känner att jag fick en bra start på dagen, eller möjligtvis kanske inte!
*frisk luft o lite rörelse
*sen bada!
:)

bye bye!


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Oh, min älskade sambo snarkar värre än värst. Sovit med öron

proppar sen vi blev tillsammans, och på soffan! Haha. Svårt att bli van snarkningen när han är borta två veckor i sträck och så. Haha. Synd om oss tjejer. ;)

2009-11-12 @ 14:07:58
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: emma

ge honom en knytnäve i magen det brukar jocke få när han snarkar för högt eller möjligtvis en vass armbåge!! gör susen;)

2009-11-12 @ 18:48:43
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!