LEDIG !

mitt liv . com | 2007-12-15 | 15:33:43 Kommentera här! » 0 st

för att summera senaste tiden: JOBBAT !

igår jobbade jag lunch, ensam (!) sen åkte jag till stan och jobbade
extra på plaza till klockan två (drygt) . sen var jag rätt rejält trött! åkte hem till daniel som
hade gått och lagt sig :) han väntade till klockan två iaf, lite gulligt :) låg och mumsade o pratade lite
sen tvärsomnade vi bägge två :) kanon gott. stackars daniel som skulle upp vid sju och jobba bara,
efter han åkte somnade jag om iaf, sov till tolv (?!?!) tro det eller ej , helt sjukt gott var det iaf :)

Skulle till stan och handla lite julklappar meeen var så mycket folk överallt så jag struntade i det,
åkte hem till mamma istället, såå nu är alla här, mamma simon olle albin emma o jag, väntar bara
på daniel så ska vi göra julgodis och äta mys mat :)

mat?, joo den fronten går nog bra, inte ! men jag mår inte daligt av det såå då känner jag
spela roll , enda dryga är att höra allt tjata ... men smällar man får ta .

ÄLSKAR LEDIGHET ! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!