Ingen ro och ingen vila :D

mitt liv . com | 2008-08-11 | 13:03:59 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag inte så mycket att skriva mest en del länkar jag vill ni ska kolla in :)

www.metrobloggen.se/michaelaj Michaela :)

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Achmed the dead terrorist

http://www.youtube.com/watch?v=c2pmVwFryV8 DJ Tune ft Orremannen - Bag in da Box

http://www.youtube.com/watch?v=u8zHcjf0k5U Baby Bang "marcus nyström"

http://www.youtube.com/watch?v=oM_7meE_A7k Pae & Sarah

"Ten nine eight and I'm breaking away
I'm all dressed up and I'm ready to play
Seven six five four and I'm all over you
Counting three two one and I'm having fun..."


För att dra veckan lite kort också ..
torsdag var det massa tvätta städa och göra fint, tog sin tid men guuuud vad fint det blev ;) annsofie kom förbi på kvällen också med tvspel som jag skulle låna, plus hon stannade kvar och spelade lite också :) satt en bit in i natten, rooligt var det iaf, och jag ägde ;) tyyyp iaf, för att aldrig ha spelat just det spelet tidigare ;D

Fredags kom mamma, albin och gammelmormor in och hälsade på :) gammelmormor var nyfiken på vart jag hade hamnat :) senare var det att jobba kvällen .... Kom ifrån jobbet vid halv elva iaf så det var gott :)

Lördag vaknade jag av sms från mamma som undrade om jag ville hänga med på stan ett tag :) klart jag ville! :D
såå var bara att hoppa ur pyjamasenoch ta (nya!!) cykeln i till stan :) fick jag träffa albin igen också !! :D
kom hem, ingen aning vad jag gjorde, men sen var det jobbet igen.

Daniel passade på att sitta och nörda sig med robban fredag o lördag eftersom jag ändå jobbade kvällen :) blir ju inte så mycket att umgås när jag jobbar kvällen då men hoppas det blir bättre nu när hans semester är över iaf ...

Söndag, vaknade, och eftersom det hade varit nördande hela helgen hos oss så fick det bli köket för mig ... pojkar överallt ju :P men blev inte där så länge, pappa o moa ringde och sa att de var på väg in och ville hitta på något, så det var bara att skynda sig ur pyamasen igen! och börja göra sig i ordning så man ser ut som en människa :) drog omkring i stan i hur många timmar som helst, lyckades fika/äta två gånger, men jag handlade inte någonting, aldrig varit på stan så länge utan att handlat något tror jag :P senare träffade jag mela, så vi tog en impulsbio :) blev mumien, michaela tyckte det var lite mycket krig tror jag ;) men jag gillade den, visst det junde vara lite för mycket ibland meen äsch då, den funkade :) kom hem, köpte bk, tittade på film, somnade, vaknat, och nu sitter jag här :)
men nu blir det nog lite tvspel eller något :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!