it sucks ..

mitt liv . com | 2008-08-25 | 00:05:37 Kommentera här! » 1 st

Åååhhh vad jag längtar tills dansen börjar, blir galen snart ...
jobbar jätte lite nu, så rastlösheten är extremt hög kan jag säga ... men vill ju samtidigt inte heller skaffa ett till jobb bara för att "lugna" ner mig ... hur drygt vore inte det .. MEGA! får se .. fixar sig nog.

Lördags, jobbade jag kvällen .. sen var det panik hem och panik byta om och panika sig ut, men klarade det riktigt bra tycker jag faktiskt :D lyckades med mitt mål också, att få aysel full :D haha! det var kul o trevligt att se alla utanför napoli för lite omväxling :) hoppas på fler gånger :)

Idag sov jag till kl 12 !!! :D sov så tungt o gott så herregud .. länge sen :D hade tydligen snarkat dreglat o pratat i sömnen om man ska tro daniel :D herr daniel fick höra några ord innan jag stensomnade också ... kommer ihåg det mesta jag klämde ur mig, men viktigare att han kommer ihåg det känns det som :)
Pratade med vera förut också, wiiiiii säger jag bara o sen inget mer ;P
Jobbade kväll, igen, hemma nu halvsover framför datorn o tvn .. daniel jobbar :( jobbar långnatt så får inte se honom förrän imorgon :( ...

Känns inte så kul att ALLTID gå om varandra, att aldrig ha någon tid tillsammans ..om det är en del av vuxen/sambo livet så suger det stenhårt!!! hoppas det kan ordna upp sig på något vis ..

Nu blir det film o soffan o sova :) ha det så bra!
//kram Mig :)

Kommentarer
Skrivet av: caroline

hej sötisen min <3 allt bra med dig eller?

när ska vi leka igen? saknar dig massor. Love

2008-09-02 @ 19:05:54
Länk: http://carrof.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!