Lunch på napoli!

mitt liv . com | 2008-08-19 | 22:24:39 Kommentera här! » 1 st

Helgen flöt ju på och gick över väldigt fort som vanligt, så inga konstigheter där inte ...

Fredags jobbade jag kvällen ...
Lördags jobbade jag o vera på ett bröllop ute i skogen :)
sprang fram o tillbaka o ut o in :D ojojoj vad duktiga vi var ;D var där från halv fyra till tjugo i tolv, sen körda jag rally in till stan på ca 12-15 min (Y) bytte om fort som bara busen, sen inte till stan och nöjes, där vi rockade fett som vanligt !! :)

Mötte upp daniel och pL på stan senare och gick o köpte mat :) köpte med mat skyndade med bussen kom hem käkade och daniel stendäckade i soffan ... fixade in honom i sovrummet, la mig och kollade film på soffan o somnade mega gott! trots jag inte hade älsklingen bredvid .. :(
Ryktet går också att det är tunna väggar :P mmm VET ! ;D yttligare anledning till att flytta tycker jag ... vore gott med privatliv, hoppas det blir till vintern .. men känns tveksamt, men hoppas går alltid! och jag hoppas som bara den!!! :D

Söndags var seg och dryg ...sen var det jobbet som gällde! :D gott att göra något och inte bara vara degig hemma :)

Igår började lunchen på napoli, såå nu blir det att jobba mer dagar för min del :)
ringde och anmälde mig till en till danskurs också, ragga !! ska bli riktigt kul, synd inte Vera kunde vara med för det hade hon gillat kan jag säga! :D blir iaf två dansgrupper nu till hösten, så ska bli riktigt skönt :)

Kvällsmat nu!
Kram o hej :)

Kommentarer
Skrivet av: emma

hahaha. det är helt sjukt tunna väggar i detta hus! :O borde inte få va det. hehe.

tur att man ska flytta snart. :P hihi.

kul med katterna förresten. :D

2008-09-21 @ 16:41:33
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!