bästa julen någonsin!

mitt liv . com | 2008-12-26 | 23:00:43 Kommentera här! » 1 st

Riktigt lyckad jul o allt! bästa julåret någonsin tror jag!! :D (även om det innehöll mycket fläng fram o tillbaka:) )

Igår blev en riktigt riktigt lyckad utekväll också, av måånga anledningar
*jag o daniel var sams
*vi kom ut på samma ställe, bmb :O !
*tillbringade kvällen med massa underbara människor :)
*...dock saknades vera .. :( men förstår henne också!


jag o underbaraste lina ! <3


samt mitt drägg till pojkvän ;) älskar dig <3 rätt lite vi matchade igår också, med flit ? nope! :D


Nu sitter jag o skrattar åt jeff dunham, han är så bra! :D kommer bli min nya "sovfilm" när daniel jobbar :)

Hoppas på att kanske lina kommer skicka bilderna från gårdagen till mig också ;) eller börja använda facebook ;D

Tar en skrivpaus nu, måste skratta ifred utan denna dator i knät :) hörs sen!! :D

<3

Kommentarer
Skrivet av: Lina

Klaaart att jag skickar bilderna sexy ;op Du är så fin! <3 Lust att parta ikväll? Tror att jag messar dej snaaart ;op pöss!

2008-12-27 @ 15:50:48
Länk: http://liinasliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!