bildinlägg ! :)

mitt liv . com | 2008-12-13 | 20:56:11 Kommentera här! » 2 st

För att slippa beskriva allt som hänt senaste tidens så kommer nu massa massa bilder ! :)


rotat igenom mammas dator och hittat liiiite gamla bilder ! :D


mycket nytaget kort på albin :) samma dag som han föddes om jag inte minns fel :)


syskontrion ! :D


20+1 årsdagen med paket öppning i sängen :)


julbakat där jag blev offret som vanligt :P


min pärlor som myser framför tvn.


abbes luciatåg gick inte som tänkt! :D hehe men söt var han i sin lilla dräkt ändå :)


Igår blev det mys med älsklingen :) vi åt gott ...


drack gott ...


pussades! :D <3


och detta är vad som hänt vad det gäller mig den senaste tiden :)
mycket trevligt, mysigt o intressant :)


Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

miss you sweetie :(

2008-12-14 @ 21:20:36
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

haha... kul bilder ! Gillar den när du e kladdig i ansiktet, du e en sötnos =)

ska vi kolla film å laga mat i morgon när jag slutar ? KRam

2008-12-15 @ 12:32:58
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!