december = jul = röd ? :P

mitt liv . com | 2008-12-01 | 21:35:54 Kommentera här! » 1 st

Så här ser man ut nu för tiden!
från att ha haft brunt o extremt rakt hår till rött och lockigt! :D men lika bra att göra det rejält så det syns man gjort något ;)
fort farande inte vant mig meeeen det kommer! :D




orkar faktiskt inte skriva om senaste tiden ... fredags jobbade jag alldeles för mycket, lyssnar inte när kroppen säger nej heller ... lördags jobb fest trevligt bråka kaos hem. söndags pappa jobba. har så roooligt liv !!!!

dock så väldigt enormt glad för mina vänner!

Veronica, ojojoj vad mycket du får stå ut med! men du är bäst o skulle inte orka saker utan dig!! <3


För att få det lite trevligare på slutet får det bli en bild på bebisarna!
utan dem skulle lite vara riktigt törrt o ensamt också :)


titta vad fula dom är!! :)

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Håret blev ju skiiiiit bra ! Värsta puman ;)

2008-12-01 @ 23:26:35
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!