: )

mitt liv . com | 2008-12-30 | 12:10:53 Kommentera här! » 1 st

Bara hemma o har det gott idag :) iallafall än så länge, funderar på om jag ska ner på stan en snabbis igen ... daniel ska också ner på stan sen (när han väl vaknar) så du kan jag ju f skjuts av honom hem :) ska försöka tvinga med honom ut till bergvik eller om vi stannar kvar o går lite på stan, han kan också behöva lite nya kläder ;D myysigt att gå på stan med honom, händer bara när vi ska på bio och då är det inte direkt att man gå på stan heller ... :)

Får se vad det blir av nyår också ... Någon form av lugnt iallafall, både jag o daniel jobbar nyårsdagen. Men något mysigt o trevligt måste ju kunna fixas ihop !! :D

HA EN BRA DAG !








Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Gott nytt år gumman ! Hoppas du får en tok rolig kväll och att 2009 blir det bästa året någonsin =) kram

2008-12-31 @ 12:52:28
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!