fläng o släng :)

mitt liv . com | 2008-12-17 | 21:26:47 Kommentera här! » 1 st

Nu tror jag faktiskt på riktigt att jag är klar med alla julklappar!! :D :D ska kolla av lite jämt ifall, vore lite tråkigt att missa någon ;) men känns som om alla är med nu, ska sätta mig o slå in de sista nu bara :)

Ensam hemma ikväll igen .. *suck* ... har dock kört fram o tillbaka gått hit o dit hela dagen, sen hem trycka i sig lite mat och sen var jag igång igen :) var med pappa o moa till bergvik en sväng :) men NU är jag hemma!!!! :D i soffan med katterna som ligger o sover, snarkar o drömmer! :D hahah charmiga ;D

Som jag redan sagt, men måste säga det igen, jul o nyår är trevligt men mycket krångligt o flängigt ... :)

För att klaga lite också:
alla jävla bilister som inte kan köra bil för fem öre!! ingen koll på sig själv, sin bil eller andra bilar... Blir så galen på det! svär enormt mycket i bilen, tur att jag till 90% åker själv! :D jag vet att jag inte är bäst att köra bil, dock nära på, men jag är grymt mycket bättre än många andra som köra ...
Gubbar/ flesta killar: tror att de är grymma just bara för att de är män. men icke sa nicke !!
tanter/flesta tjejer: är över försiktiga så att de blir farliga!
sen alla som övningskör, men det är mer dom som dom övningskör med tror jag .. som säger till dom att vara försiktiga o köra 10km/h långsammare än vanligt...
*SUCK*

Tack, nu har jag fått klagat av mig! :D
nu ska jag sysselsätta mig en sväng sen film/tv dags :)









natti!





Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Haha... det e faktiskt rätt skönt att gnälla ibland. Mitt gnäll för dagen e att singel. Men skylla sig själv får man när man aldrig går utanför dörren för att träffa någon ;) kram

2008-12-17 @ 22:23:37
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!