Förkyld, jooora!

mitt liv . com | 2008-12-21 | 00:02:56 Kommentera här! » 1 st

Tror jag dragit på mg en riktigt härlig förkylning... vaknade imorse jätte ont i halsen och mega snuvig, "KUUUUL tänkte jag .. men det går nog över" icke sa nicke ... har nyst konstant hela dagen också! suuper, jag som tycker det är lite halv pinsamt att nysa också :P men men bara skratta lite åt det o köra vidare :D eller ngt :P

Hemma hos gubben iallafall :) mindre roligt att han sitter framför datorn men jag ska tvinga hit honom sanrt täntke jag :) för när vi väl är hemma samtidigt behöver han faktiskt inte sitta så himla mycket framför datorn, tycker jag (och många andra vet jag faktiskt!)

Nu blir det att somna framför tvn lite tänkte jag, hejsvejs!! :D





Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Krya på dig gumman !!! välkommen hit vid 7 i morgon om du inte har nåt för dig. tänkte ha lite julmys =) kram

2008-12-22 @ 08:55:00
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!