Fulla napoli .. med människor

mitt liv . com | 2008-12-28 | 11:59:22 Kommentera här! » 1 st

Igår var det riktigt mycket att göra på jobbet, fulla restaurangen hela dagen :) blev dock liiite bättre när kattis kom o hjälpte mig så jag slapp vara själv :)

Typiskt vintern att alla ska bli sjuka o förkylningar åt höger o vänster... heeelt typiskt, men så är det. Hoppas allt försvinner snart :) mamma o Co samt daniel är magsjuka, men jag har klarat mig som vanligt!! :D

Ska iväg o avverka några timmar till napoli tänkte jag, går om daniel idag också :( han börjar när jag slutar :( får man inte se honom förrän måndag morgon, men men! har ju mina katter! (tv o dator också :P)

Om jag är ledig imorgon blir det ner på stan o kolla rean lite !! :D
hade kollat ut en hatthylla på ikea som jag såg det var rea på nu, måste ha! :D snygga till det lite här .. försöka iaf .

Kunde blivit paaarty igår men var liite för trött, somnade kl elva, direkt efter jag tryckt i mig lite o äta :) helt stendäckad på soffan :) göööött det ;P

Usch, nu är det kläder på som gäller och sen dra till jobbet :) hörs ikväll!

see ya! <3

Kommentarer
Skrivet av: emma

jag blev inte heller smittad, fas tjag var hos simon när han spydde :D haha

2008-12-28 @ 15:18:13

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!