imorgon är det ledigt som gäller!

mitt liv . com | 2008-12-02 | 22:51:22 Kommentera här! » 1 st

Imorgon är jag ledig och tänkte försöka hinna med lite saker, men får se hur det går! så gott att itne behöva göra något utan bara kunna gå i pyamas hur länge som helst!! finns det ngt bättre ?!?! :D
ja, det kanske det gör, men pyamasen kommer ändå topp fem! :D

jag o daniel ska hem till mamma o albin imorgon också! :D jag hade lovat mamma att vara barnvakt o har faktiskt sagt till daniel att han får följa med vare sig han vill eller inte. Han har faktiskt inte varit hos mamma sen i somras ! inte många pluspoäng hos svärmor där inte ... pucko. nej får bli ändring på det faktiskt, dags att anstränga sig en knutta också...

Ska iväg o köpa en byrå imorgon, har planerat att göra detpå dagen när daniel sover, för orkar inte vänta på honom att vakna till liv, plus vi kommer snabbare till mamma, för antar det blir som vanligt när vi ska till mamma, sent...
IALLAFALL, problemet med byrån är att den kanske är för tung för mig själv .. men märks :)

Knäckte ragga koregrafin ockå!! har varit helt tom i skallen sen förra lektionen men idag, nu! kom jag på det! göött!!
ska få ny jazzfunk lärare nästa termin också ... hörde på ryktet att det var ngn med inriktning på balett/modernt!  :O inte min stil alls så får se om jag byter eller har lite tur i livet för ovanlighetensskull :)

nu blir det något lättkollat på tvn sen snark, SOVMORGON IMORGON !!!! :)
(även om jag inte börjar förrän elva varje morgon så stresar jag upp mig så det känns som att börja sex)

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Mys me en ledig dag ! Har du vägarna förbi stan får du kika in på CGC å säga hej =) Kram

2008-12-03 @ 09:36:35
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!