Lillebrorsan forever :)

mitt liv . com | 2008-12-29 | 22:25:54 Kommentera här! » 0 st

Flängt omkring med VeraB över hela karlstad idag, men vi klarade oss !! :D vi var på ikea, bergvik o i stan, och hur mycket folk exakt över allt! liiite jobbigt när det är folk åt alla håll o kanter o varmt o stressigt, USCH! meeeen fick juu lite kläder ändå :D två tshirts o en stor myströja :) blir nog bra :)

looove red label <3

Önskar dock jag kunde passa i gulliga, sexiga o snygga klänningar som vissa andra kan utan problem ! ...
(hum hum) ;)
Hoppas jag tar tag i mig själv o fixar bort mina kg o allt som tillkommit det ca senaste året ... HOPPAS !!!
bara säga jävlar anamma o göra det! :D

Bråkade med daniel förut också eller var man ska säga ... eller rättare sagt han var grinig på mig utan någon vettig anledning "/ , bara för att klaga av sig typ !!! ooooooorka ... så åkte hem till mamma o abbe istället :)
där är man alltid omtyckt o efterlängtad :) <3



söt med sin kossa, pippi o ruffsig frilla ;) klart han somnade hos storasyster också!!
*nöjd*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!