nöjd !

mitt liv . com | 2008-12-05 | 22:49:09 Kommentera här! » 0 st

usch vad jag är duktig !! :D städat, plockat i ordning och gjort det fint !

N Ö J D !

Blev ledig idag på kvällen också :O (what ?!?) första lediga fredagen på x antal veckor . och så klart jobbade daniel just ikväll :P men så är det ... hade det riktigt gott ändå! bara jag katterna och massa plocka! :D uuuuuh va' gött!

Ikväll är det tydligen nörd kväll hos oss, benny o daniel ska kamma hem massa pengar (jojo..) säger han varje gång men några miljoner har jag inte sett ... *suck*

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men kan väl säga det blir tv eller dator typ :P
SÅ ROLIG ÄR JAG :D


hejsvejs så länge! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!