rörigt värre ...

mitt liv . com | 2008-12-19 | 13:45:43 Kommentera här! » 1 st

Har inte så mycket att säga faktiskt, bara kände för att skriva något iallafall :)
Katterna är sviiinbusiga! :D jag ska snart dra mig ner mot stan måste byta en julkapp samt fixa linsgrejs :) handla också! :D alltid lika roligt .. eller ? :P
Ska jobba en sväng sen också, gött det! :D

Allt är rörigt .. julen är rörig, allt i övrigt är också rörigt ... hela livet kanske är rörigt iofs ?


Det enda som är bra just nu är att alla julklappar är klara, fixade o inslagna (utom det jag ska byta så klart)


Hörs sen!! :)

stor puss till vera för pratet igår också <3

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Stor puss tillbaka gumman <3

2008-12-19 @ 21:08:34
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!