trött o slö

mitt liv . com | 2008-12-08 | 21:39:08 Kommentera här! » 0 st

usch o fy vad trött o slö jag är idag ... KAN vara för två små bebisar busade och inte ville vara lugna igår ... heeela natten och på morgonen när daniel kom hem. Men nu ligger de helt utmattade i soffan iallafall, ingen reaktion överhuvudtaget, men det är lugnt, de lever jag har kollat :) måste ju pussa o snosa lite på dem ibland :)

Får bli promenad med michaela imorgon :)
och imorgon måste jag ner på stan o fixa de flesta julklappar! bråttom bråttom bråttom! annars blir det sista minuten och meningslösa presenter, blir "budget presenter" i år dock, men tanken räknas! :D

nu ska jag plocka fram stora duntäcket och krypa ner i soffan mer katterna :)

NATTI HEJ !



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!