tummen ner för eniro och hitta.se !

mitt liv . com | 2008-12-16 | 12:03:06 Kommentera här! » 0 st

Trött jag blir på eniro o hitta.se . Är ju meningen att man ska hitta folks adresser o nummer där men det går ju itne när 80% av människorna man söker på inte finns med och övriga tio procenten har fel adress!!!

TUR att det finns ändå så man kan sitta o slösa tid ... eller ?


Trött blir jag! nu vill man ju ha adresser till div olika personer, för alla adresser har man inte i skallen ... men funkar inte ändå eftersom de inte uppdaterar oftare än vart tionde år ungefär.. *SUCK!*


Fullt upp idag, fast jag är ledig!! så allting är precis som vanligt :) ikväll blir det bort till michela på myskväll också! :D


Hej så länge! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!