utmand igen! :D

mitt liv . com | 2008-12-15 | 16:20:04 Kommentera här! » 3 st

En lista full med onödigt vetande...

Vilken är din favorit ?

Färg: Svart (tyvärr) men försöker ha ngt färgglatt också .. ibland.

Årstid: alla årstider har sin charm!

Veckodag: dansdagar eller lediga dagar!

Högtid: jul! man träffas o myser ..

Bok: Prinsessan o mördaren - Magnus Nordin

Författare: Magnus nordin

Film: svårt!! vet inte riktigt ...

Animerad film: Ice age (håller med mela där)

Tv serie: family guy (finns för många bra!!)

Låt: just nu ... A-Moe - Mom Is Home

Artist: Sean Paul (bland annat!!)

Skådespelare: mycket svårt ... inget svar där.

Djur: Katt (måste ju säga det ;) ) hund också!

Resmål: Något varmt ställe! sen är jag inte så kinkig

Stad i sverige: Karlstad eller göteborg

Transportmedel: Bil eller motorcykel! :D

Sport att utöva: dans (borde räknas!) fotboll annars ..

Sport att titta på: fotboll eller hockey antar jag ...

Maträtt: pasta kyckling eller ngt sånt:)

Dessert: ooh ... kladdkaka eller jordgubbscheesecake

Krydda: Vitpeppar

Dryck utan alkohol: Coca cola

Dryck med alkohol: Rött vin eller cider

Frukt: äpple eller vindruvor

Grönsak: thaiwok! om man kan säga så :P

Blomma: Ros

Plats i hemmet: soffan, sängen möjligtvis ..

Plats på jorden: varmtställe återigen!

Tidning: aftonbladet

Kvällstidning: Aftonbladet

Klädstil: slappt o bekvämt

Klädesplagg: linne/tröja

Ljud: spinnande katter eller bra musik

Godis: choklad !

Pryl: datorn eler mobil

Hus eller lägenhet: stor lägenhet, inge hussugen än så länge :)

Skor: sneakers
Internetsida: bloggsidor :)


Om du blir utmanad att svara på Favoritlistan ska du kopiera den här texten och all text ovanför och byta ut svaren mot dina egna, sen ska du också lägga till en sista fråga längst ned på listan innan du utmanar någon annan. Då kommer listan hela tiden växa!
 

jag utmanar samma gamla människor:
vera, carro, malin, emma, miiqa, jojo, simon


Kommentarer
Skrivet av: emma

oh my, jag hoppas inte jag har blivit utmanad. :P det där tänker inte jag göra. kommer ju ta hela kvällen ju! haha.

2008-12-15 @ 17:37:23
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Strax efter halv 8 i morgon blir kanon. Då hinner jag ta ut teddy på ett varv runt kvarteret me så han får kissa. Äter fröken kräsen lövbiff me hemgjorde klyftpotatisar å nån god sås tro ? eller ska jag hitta på nåt annat ? kram

2008-12-15 @ 18:38:18
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Skrivet av: Virrzan

Hahahah jag orkar nog inte göra den där idag, tar den någon gång när jag känner för de ;) ... du är grym det där med filmkvällen också, rikigt smart av dig tycker jag!! ;) ... Puss på dig min PMP!!

2008-12-15 @ 22:23:12
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!